طرز تهیه ی بیسکو کیک ولنتاین

طرز تهیه:
مرحله ی اول: یک ظرف مناسب برمی داریم و کره را داخل آن می ریزیم و مدتی صیر می کنیم تا کره کمی آب شود، سپس با همزن برقی آن را هم می زنیم و در حین هم زدن کم کم شکر را می افزاییم.
مرحله ی دوم: پس از هم خوردن مواد ( حدود پنج دقیقه ) تخم مرغ و وانیل را داخل ظرف ریخته، سپس پودر نسکافه و بکینگ پودر را میریزیم و کم کم هم آرد را اضافه می کنیم.
مرحله ی دوم : چس از هم خوردن خمیر و ورز دادن، آن را داخل یخچال نیم ساعتی می گذاریم تا استراحت کند.
مرحله ی سوم: فر را روشن می کنیم و دمای آن را روی 180 درجه ی سانتی گراد می گذاریم تا کمی گرم شود.

طرز تهیه ی بیسکو کیک  ولنتاین


  ادامه مطلب ...

بهترین روش تهیه سیب‌زمینی سرخ‌کرده کلاسیک

نتیجه تصویری برای عکس فست فود با کیفیت


سیب‌زمینی سرخ‌کرده یکی از محبوب‌ترین غذاهای سرخ‌کردنی دنیا است که می‌توان از آن حتی به عنوان دورچین انواع خوراک‌ها و خورشت‌ها هم استفاده کرد. امروزه در بسیاری از رستوران‌ها سیب‌زمینی سرخ‌کرده با روش‌های متفاوتی تهیه می‌شود و هر کدام مزه و طعم مخصوص به خود را دارد. در پست‌های قبلی طرز تهیه چند نوع سیب‌زمینی سرخ‌کرده متفاوت را آموزش دادیم. در این مطلب قصد داریم تا یکی از بهترین روش‌ها برای تهیه یک سیب‌زمینی سرخ‌کرده کلاسیک خوشمزه را آموزش دهیم.

   ادامه مطلب ...

طرز تهیه تاکو به سبک مکزیکی

 تاکو نوعی غذای مکزیکی است که با نانی مخصوص تهیه شده و وسط آن با مخلوطی از گوشت و سبزیجات پر میشود، این غذا با روش های مختلفی تهیه میشود مثلا میتوان  داخل آن گوشت چرخ کرده، مرغ و یا ماهی قرار داد.

مواد لازم برای تاکو مکزیکی خمیر:

گوشت چرخ کرده: 250 گرم

پیازخردشده: 1 عدد

سیرخردشده: 1 حبه

فلفل سبزتند خرد شده: 3 عدد

کاهوخرد شده: 1/2 عدد

گوجه فرنگی خرد شده: 2 عدد

پنیرپارمزان رنده شده: 4-3 قاشق غذاخوری

 

ادامه مطلب ...

طرز تهیه شیرینی شکلاتی دراژه ای تصویری

تهیه شیرینی در منزل واقعا لذت بخش است. شما میتوانید با وسایل خیلی ساده انواع شیرینی را پخته و در کنار اعضای خانواده میل کنید. حتی میتوانید وقتی به مهمانی می روید برای اینکه دست خالی نباشید این شیرینی ها را بپزید و ببرید. در این بخش طرز تهیه شیرینی شکلاتی با دراژه را به شما آموزش می دهیم که هم خوشمزه است و هم ظاهر جالبی دارد.

شیرینی شکلاتی
طرز تهیه شیرینی شکلاتی

 

ادامه مطلب ...

طرز تهیه سالاد الویه مجلسی و قالبی با مرغ و کالباس

در دستور تهیه سالاد الویه می توان از مواد مختلفی استفاده کرد و برای همین هم ما انواع سالاد الویه را داریم. مثلا سالاد الویه با مرغ و یا سالاد الویه با کالباس. در زمان درست کردن سالاد الویه باید به تهیه سس آن دقت لازم را داشت و سس سالاد الویه را به نحوی درست کرد که نه شور باشد و نه خیلی غلیظ و یا خیلی رقیق.

درست کردن سالاد الویه , تزیین سالاد الویه


آموزش درست کردن سالاد الویه همراه با نکات مهم

  ادامه مطلب ...